Menu

Post atricle in AuthorBG.com article minimum 300 words.

Služovice

Nestává se u nás v Kulturním domě často, že na prknech, jenž znamenají svět, vystupují slavní herci a zpěváci z českého showbyznysu. Pro některé sen, který se stal dne 6. listopadu skutečností.

Herecký ansábl kolem veleváženého herce, komika, glosátora a ctihodného člověka pana Jaroslava Sypala, hostoval u nás ve Služovicích s povedenou komedii „Kšanda". Příběh o lidské hrabivosti s nečekaným rozuzlením. Publiku se tak nabídla možnost zblízka zaostřit svůj zrak na svaly Martina Maxy, zaposlouchat se do libozvučného hlásku princezny Jasněnky alias Míši Kuklové, připomenout si staré časy z dob Magionu s nezapomenutelným Petrem Jančaříkem, pánské osazenstvo si přišlo na své při výstupu Milušky Bittnerové, která uhranula zdejší muže a troufám si říct i některé ženy „svýma velkýma očima". Konalo se i jedno příjemné překvapení a to u herce Milana Pitkina, který aniž by se zakoktal, vedl smysluplnou rozpravu v souvislých větách, Terezka Šefrnová svým půvabem pobláznila nejednoho manžela a ani režisér a herec v jedné osobě Rostislav Kuba, nezklamal a svým typicky suchým, leč účinným projevem, dokázal diváky dostat do varu. A jak se říká, to nejlepší nakonec. „Major Hrubec" nebo-li Jaroslav Sypal svým hereckým umem nezklamal, ba co víc, byl třešničkou na dortu v celém vystoupení „Kšanda". Ještě jednou velké poděkování všem hercům, kteří předvedli vskutku heroický a úchvatný výkon. Nemalé poděkování rovněž patří organizátorovi celé akce panu Radimu Fišerovi a jeho týmu, který zajistil důstojnost celého večera.

zpátky nahoru

Официален блог на EKM Here съвсем скоро онлайн.

Templates Premium templates free full premium themes.